Процедура скидання пароля Hikvision

Процедура скидання пароля Hikvision

Увага! Безкоштовне скидання пароля здійснюється лише клієнтам нашого магазину. Ідентифікація клієнта можлива за документами, які ми надаємо після продажу. У разі втрати документів ви завжди можете написати нам на пошту серійний номер пристрою, який потрібно скинути, ми знайдемо вас у базі.

Процедура з моменту надсилання нам файлу не повинна займати більше 1 доби, інакше файл потрібно буде генерувати заново!

Нижче буде описана процедура скидання обладнання Hikvision:

1. Необхідно завантажити та встановити утиліту SADP (версія v3.0.0.10). Актуальну версію ПЗ можна завантажити за посиланням.

2. Сфотографувати шильдик (наклейку, наклейку), розташовану на коробці або самому пристрої. Цю фотографію потрібно буде надіслати прикріпити в листі на скидання пароля. Приклад фотографії наведено нижче:

3. Перезавантажуємо пристрій та запускаємо SADP. Після запуску SADP, побачимо таке вікно:

4. Перевіряємо статус пристрою, що воно активно:

5. Вибираємо потрібний пристрій, позначаючи його галкою та натискаємо напис "Forgot Password".

6. З'явиться таке вікно з інструкцією, в якому потрібно натиснути кнопку Export і зберегти файл. (якщо на цьому етапі побачили інше вікно, перейдіть до пункту 12)

Увага! Після збереження файлу не можна вимикати або перезавантажувати пристрій та програму.

7. Надсилаємо цей файл до нас на підтримку, разом із підтвердженням, що ви купили пристрій. Якщо пристрій був куплений не у нас і вас немає в базі, вам потрібно надіслати документи або фото коробки, як підтвердження, що ви є власником пристрою. Також прикріплюємо фото з пункту №2

8. Після того, як сервісний центр згенерує файл скидання, ми вам його надсилаємо відповіддю на ваш лист, ви його зберігаєте та прикріплюєте у SADP як зазначено на малюнку (дія 1), вказуєте новий пароль та підтверджуєте його (дія 2), та натискаєте кнопку "Confirm".

Увага! Новий пароль повинен складатися з англійських букв та цифр, від 8 до 16 символів. Не забувайте про це, інакше процедуру доведеться повторювати.

9. Якщо все зроблено правильно, побачимо вікно і на пристрої буде встановлено заданий пароль.

Якщо щось зроблено неправильно, або ви заплуталися в процедурі, по закінченні процедури скидання на вас чекає Помилка «Reset password failed». Перше, що потрібно зробити, спробувати перезавантажити SADP. Якщо це не допомогло, необхідно повторити процедуру скидання.


Якщо пристрій зі старою прошивкою (2015 і пізніше), натиснувши напис “Forgot Password” ви побачите таке вікно:

тоді необхідно скопіювати повну модель пристрою (поле "Device Serial №" SADP) і дату старту (поле "Start Time" SADP). Дата старту пристрою повинна бути не пізніше ніж за 5 днів. В іншому випадку пристрій потрібно перезавантажити.

Дані повинні бути в текстовому форматі, скріншоти та фотографії не підходять.

Ці дані надіслати нам підтримку (пристрій після цього перезавантажувати не можна). У відповідь ми надішлемо код для скидання. Пароль скинеться на стандартний – 12345.

HIK.UA © 2014-2024

Магазин Hikvision - признанный мировой лидер в производстве систем видеонаблюдения. Купить Украина, Киев
ул. Народного Ополчения 4-А
Киев
Украина
☎:(050) 423-65-60 ☎:(098) 635-15-11 ☎:(093) 962-15-11 ✉:info@hik.ua